Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2007 10:21 - Един поучителен сън
Автор: angelkolev Категория: Други   
Прочетен: 3370 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 15.08.2007 10:22


Охладняването на църквата е всеобщо и за да се насърчават всички към будност и бдение в Господа,то ще ви разкажа един поучителен сън,сънуван от един брат,който сън е бил публикуван в едно списание:

   Сънувах,че съм в ада.Една огненочервена светлина осветяваше ужасното лице на Сатана,който бе седнал върху една площадка заобиколена от зли духове,дошли от всички страни на земното кълбо.Те бяха на доклад пред Сатана за извършената работа от тях.Аз бях прав и виждах всичко,но мене никой не ме виждаше.Един от тях се доближи до площадката.Той бе същият,който имаше заповед да ме проследява в живота ми.Той изглеждаше уплашен и се приближи до Сатана като куче,което се страхува от наказание.Сатана проговори:

-         Ти постоянно ми носиш добри новини.Какво ще ми кажеш днес?

-         Загубен съм господарю,загубен!-проговори злият дух.

-         Загубен!......изрева Сатана с ужасна закана.

-         Смили се господарю – каза злият дух.

-         Това не е моя грешка,човекът,когото трябваше да проследявам,отиде на едно богослужение,където чу за Исус Христос и се покая.

Едно ругание се разнесе из тъмния кът,което изплаши всички демони.

-         Щом не си можал да го отстраниш от тези богослужения,сега трябва да го накараш да охладнее.

-         Знам – каза злият дух,но сега не мога да направя нищо с него.През деня той изповядва радостта си и се моли,прави връзка с Бога,а през нощта сънува.Аз пошепвам в мислите му лоши неща,давам му сънища с величествени мисли,но той се обръща и вика:”О,Исусе!Помогни ми!”

-         Най-лошото е ,че той започна да води и други хора на богослуженията и някои от тях вече се покаяха.

Сатана отново изрева:”Този човек е загубен за нас,но поне не позволявай други да води!”

-         Дай ми време,господарю,дай ми време – извика умолително духът сатанински.

-         Давам ти срок една година! - извика Сатана.

-         В случай,че не успееш,мисли му!

 Ужас ме обзе и се събудих.Цялото ми тяло трепереше и като се помолих,то след един час заспах и се намерих пак на същото място сред демоните.Втори сън сънувам,че е минала една година и сега аз пак слушах доклада на злия дух,който ме проследяваше и бе поискал срок от една година от Сатана,за да ме провали.

Сатана го повика:

-         Какво ще ми докладваш,върна ли се този ,за когото отговаряш?

-         Още не,но има надежда – каза злият дух.

-         Отстъпник ли стана? – извика Сатана.

-         Не,той охладня от първата си любов към Бога.

-         Добре – каза Сатана.

-         Сега ми разкажи как е дошъл до този край,та и другарите ти да вземат поука от теб.

-         Първоначално,каза злият дух,не можах да намеря средство,употребих всички изкушения,но всичко беше напразно,защото човекът беше изпълнен срадост и любов от Святия Дух.Един ден пошепнах на ухото му нещо за неговите братя и той ме послуша.

-         Добре,продължавай! – каза Сатана.

-         Първо,постарах се да вложа в сърцето му ненавист към един от братята му.После посях в сърцето му едно недоволство спрямо някои от църквата.Той започна да гледа на грешките на другите и да не работи пламенно за църквата.Чете Библията,но няма това общение с братята си и никак не е наклонен към молитва.

-         Отлично! – извика Сатана.

-  Това,което не може да стане изведнъж,ще се свърши постепенно.Давам ти още една година време.

Злият дух се поклони и излезе,а аз отново се събудих,чувствах,че той каза истинското ми състояние.Извиках с висок глас името на Исуса и така се успокоих.След къса молитва,пак заспах и се намерих на същото място,за да бъда свидетел на третата сцена.Сатана пак беше там.Видях същия дух,изправен пред него,същия,който ме проследваше.Той проговори:

-         Всичко е наред,господарю.Той отнова принадлежи на нас.

-         Много добре! – каза князът на тъмнината.

-         Както казах преди една година,той бе изстинал от първата си любов към Бога.После започна от малко да се докача,за съвсем дребни работи се сърдеше.Когато не го избираха в ръководството,той с ненавист ги критикуваше.Спря да жертвува за Бога,изостави честите молитви и рядко отиваше на богослужение.Тогава стана слаб срещу изкушенията,себелюбието и грижите взеха надмощие.Ревността му да води други на богослуженията изчезна,а аз му дадох успех в светската работа и сега започна да се задоволява с нея,не ходи вече на църква,вече е ОТСТЪПНИК.Отстъпник.

-         Много добра работа си извършил,служителю мой – извика Сатана.-Да,както Бог работи с време,така и ние ще работим с време.

-         Да – казаха всички демони.

-         Ние ще тръгнем и ще работим по същия начин,ще накараме покаялите се хора да охледнеят и после да отстъпят.

-         Сама едно гледайте,заповядваше Сатана,да не ги оставите да се осъзнаят и наново покаят.Ако не сполучите да ги отделите от Бога,то отделете ги от църквата,накарайте ги да си гледат частната работа и другото е лесно.Те даже никога няма и да си помислят,че са отстъпници.Едва когато дойдат тук,в пъкъла,от където вече няма да излезат,ще разберат това.

С ужас пак се събудих и вече не можах да заспя.Страшно много бях изплашен от последния доклад на демоните,който се отнасяше за мен.Всичко,което чух беше вярно.Тогава извиках:”Исусе,Спасителю,помогни ми,защото загивам!”

Плаках в истинско покаяние и почувствувах,че наново Христос ми прости.Започнах отново моят духовен живот,като посещавах църквата и обикнах всички братя и сестри,без да гледам на техните грешки,а само да пазя себе си в смирена любов.

Сега очаквам да се намеря пред престола  Исуса Христа,а не в пъкъла при Сатана!




Гласувай:
1



1. svoboda64 - Страхотна история!
15.08.2007 16:04
И абсолютно вярна... за всички ни:))
Благодаря, че я сподели с нас!
Лек ден!
цитирай
2. анонимен - Ani Bqnkova -Realen slu4ai
29.09.2007 00:42
Za sajalenie 4esto se sre6ta tova s demonite.A i nie im se vrazvame.Slava na Boga,4е Toi ne ni ostavq.Da si priznaq ,skoro bqh v sa6toto polojenie,no Bog dopusna edno ogneno izritanie i me zapali,taka 4e "da ne se 4udim na ognenite izpitaniq...."te ni izvegdat ot ohladnqvaneto.
Mnogo mi haresa sanqt ti.Badi gore6t za Gospoda!!!
цитирай
3. анонимен - охладняването е факт
04.07.2009 10:51
www.biblefriends.net/blog.php?u=240&b=320
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: angelkolev
Категория: Други
Прочетен: 109086
Постинги: 25
Коментари: 51
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930