Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 19:20 - ПОСЛЕДНИТЕ МИГОВЕ НА ЗНАМЕНИТИ ХОРА
Автор: angelkolev Категория: Други   
Прочетен: 1330 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.01.2011 19:24


ПОСЛЕДНИТЕ МИГОВЕ НА ЗНАМЕНИТИ ХОРА

 

Историята ни е оставила свидетелства за последните мигове на знаменити личности, за думите, изречени от тях преди смъртта им. Един поглед към смъртното им ложе е по-красноречив от всичките деяния и фрази, изказани през целия им живот. В тези мигове, когато хората гледат смъртта очи в очи, много от тях свалят маската от лицето си и стават такива, каквито са в действителност.

ВОЛТЕР Той е имал ужасен край. Цяла нощ е викал за помилване. Неговата медицинска сестра е казала: "Даже за всичките пари на Европа не бих желала да видя смъртта на невярващия"
ДЕЙВИД ЮМ С отчаяние и безнадеждност са пълни думите: "Аз се намирам в пламъци!"
НАПОЛЕОН
Неговият лекар пише :"Императорът умря в самота, изоставен от всички. Неговата предсмъртна борба беше ужасна.

 ХАЙНРИХ ХАЙНЕ Преди края на своя живот той се е покаял и написал стихотворение, отрицание на досегашното си творчество: "Разбита е старата песен в камък, който се казва Христос, песен, която бълваше зъл огън от зла душа; песен, която издаваше звуци, възпяващи съмнение, насмешка и падение. Господи, Господи, аз ниско се прекланям, Прости, прости ми за моята песен".

КАРЛ IX "Аз съм загубен, това ясно осъзнавам!"

ХОБЕ (английски философ) "Аз стоя пред страшен скок в тъмнината".

ТОМАС СКОТ (бивш президент на английския парламент) "До този момент мислех, че няма Бог, нито бездна. Сега знам и чувствам, че има и едното и другото. Слава Богу! Аз съм спасен от погибел чрез Праведния и Всемогъщия".

ГЬОТЕ "Повече светлина!".

НИЦШЕ Умрял е като психоболен.

ЛЕНИН Умрял е с помрачен разум. Той искал от столовете и масите прошка за своите грехове.
ЗИНОВИЕВ
(председател па комунистическия интернационал - разстрелян от Сталин) "Слушай Израилю, Йеова нашия Бог е един Господ!" Второзаконие 6:4 ЧЪРЧИЛ "Какъв безумец съм бил!"

ЯГОДА (началник на руската тайна полиция) "Има Бог и Той ме наказа за моите грехове!"
ЯРОСЛАВСКИЙ
(президент на атеистическото интернационално движение) "Моля ви, изгорете всички мой книги. Погледнете към Светия!"

 

Каква ще бъде Нашата смърт? Няма ли да бъде късно и за Вас? Какви ще бъдат последните Ви думи? Волтер, Юм и други навярно щяха да се разсмеят, ако някой приживе им бе казал, че без Христа навеки ще погинат. Но и те бяха длъжни да признаят, че Библията говори истината “Определено е на човеците един път да умрат, а след това - съд". Евреи 9:27 Този съд за извършени грехове е за всеки човек- без изключение. Греховете не могат да се неутрализират чрез добри дела! Библията говори: " Защото по благодат сте спасени чрез вяра. и то не от сами вас, това е дар от Бога!".Ефесяни 9:27. Със собствени усилия никой не може да получи оправдание пред Бога, Праведният Съдия. За да се спаси погиналото човечество. Бог изпрати на тази земя Своя Единороден Син - Исус Христос, който умря на кръста, приемайки върху Себе си съда Божии за нас и нашите грехове. Неговите последни думи: "Свърши се!" свидетелстват за съвършеното ни освобождение и възстановяване на мир с Бог и в живота и в смъртта! Един комунист, участващ в екзекуцията на християни, попитат подсъдим пастор: ""Видял съм много умиращи от вас. Вие християните сте други пред смъртта. В какво се крие тайната ви?" Секретът на истинските християни се крие във вътрешния мир. който получават при своето покаяние и обръщане към Бога. Ако вие също желаете да имате пълноценен живот, живот със смисъл, живот примирен с Бога. то кажете Му за това с прости думи. в тиха молитва. Този разговор с Бога може да бъде такъв:" Господи Исусе, моля Те. прости всичката ми вина, моите греховни думи и действия спрямо Теб. Прости ми гордостта, злобата, завистта ... Аз зная. че със своята смърт на кръста Ти заплати за мен, заплати моята вина. Моля Те, ела сега в моя живот, бъди мой Господ, и ми позволи да живея в близко общение с Теб. Благодаря Ти, че Ти ме слушаш сега, че ме приемаш и ме освобождаваш от всеки,страх от смъртта." Това не е формула. Главното е молитвата да бъде сърдечна. Исус е казал: ""Който дойде при мене никак няма да изпъдя." Йоан 6:37 Вие, естествено, можете уверено и даже с усмивка да отхвърлите прочетеното и да го изтриете от своето сърце. Но и тогава няма да избягате от смъртта. Затова послушайте думите на пророк Амос 4:12: "Приготви се да срещнеш своя Бог!" Никой не знае кога ще настъпи смъртта за него. Но всеки е готов да бъде готов за нея. да бъде наясно къде ще прекара вечността. Вярваме или не вярваме, животът не свършва до гроба. Бог е обещал вечен, блажен живот за тези, които с вяра приемат Христа за свой Спасител. Тези, които отхвърлят “благодатта и истината”, обричат себе си в "огнено – жупелното езеро". Когато Божият Син отново дойде на нашата земя, "мъртвите в Христа”, подобно на Него, ще възкръснат, а живите вярващи ще се видоизменят и с прославени, нетленни тела, всички ще живеят во веки веков с царя на царете и Господаря на господарите Исус Христос. I Солунци 4:13-18 "Недейте се чуди на това: защото иде час, когато всички, които са в гробовете, ще чуят гласа Му и ще излязат: ония. които са вършили добро, ще възкръснат за живот, а които са вършили зло, ще възкръснат за осъждане." Йоан 5:28, 29 "Ето, ида скоро: и у Мене е наградата, която давам, да отплатя на всекиго, според каквито са делата му." Откровение 22:12 "Ето иде с облаците; и ще го види всяко око, и ония. които го прободоха и всички земни племена ще възридаят за Него. Така е. Амин. Откровение 1:7 "Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят." Откровение 22:13 "Не бой се. Аз съм първият и последният и живият: бях мъртъв, и ето живея до вечни искове и имам ключовете на смъртта и на ада.” Откровение 1:17,18

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angelkolev
Категория: Други
Прочетен: 109062
Постинги: 25
Коментари: 51
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031